දෙවන වසර පළමු සමාසික අවසන් විභාගය පිළිබඳ දැන්වීමයි
12 කණ්ඩායම - A සහ විභාගයට නැවත පෙනීසිටින/ විභාග ප්රතිඵල උත්ශ්රේණි කිරීම සඳහා ඉල්ලුම්කරන සිසුන් සඳහා
ශිෂ්ය/ශිෂ්යාවනි,
2022.12.05 වන දින සිට දෙවන වසර පළමු සමාසිකය සඳහා විභාග කටයුතු ආරම්භ කරන බැවින් ඊට අදාල විභාග අයදුම්පත් හා ප්රවේශ පත්ර ලබාගැනීම සඳහා පහත දක්වා ඇති පරිදි කටයුතු කරන්න.
01. 2022.11.22 දින සිට අයදුම්පත් ජ්යෙෂ්ඨ සහකාර ලේඛකාධිකාරී කාර්යාලයෙන් හෝ ආයතනයේ වෙබ් අඩවියෙන් ලබාගත හැක.
02. පාඨමාලා ගාස්තුව හා හිඟ නේවාසිකාගාර ගාස්තු මාර්ගගත ආකාරයට (Payment Gateway – Online pay option) ගෙවීම් කළ යුතු අතර (“online pay option” එක UCIARS වෙබ් අඩවියේ පවතී), ගෙවීම් කිරීමේ දී ඔබට ලබා දී ඇති ලියාපදිංචි අංකය භාවිතා කළ යුතුය.
03. සම්පුර්ණ කරන ලද අයදුම්පත්(විෂය සම්බන්ධීකාරකගේ අත්සන සහිතව), ආයතනයේ මූල්ය අංශයට යොමුකර දෙවන වසර පළමු සමාසිකය හා හිඟ නේවාසිකාගාර පහසුකම් සඳහා ගෙවීම් කර ඇති බවට තහවුරු කිරීමෙන් අනතුරුව ජ්යෙෂ්ඨ සහකාර ලේඛකාධිකාරී කාර්යාලයට භාර දෙන්න.
04. ගෙවීම් තහවුරු කරන ලද අයදුම්පත්ර සඳහා පමණක් විභාග ප්රවේශපත්ර 2022.11.28 දින සිට 2022.12.04 දින දක්වා ජ්යෙෂ්ඨ සහකාර ලේඛකාධිකාරී කාර්යාලයෙන් නිකුත් කරනු ලැබේ.
(2022.12.04 දිනෙන් පසු ප්රවේශපත්ර නිකුත් නොකරන අතර විභාග දිනයේ දී අයදුම්පත් කිසිසේත් නිකුත් නොකරන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.)
ජ්යෙෂ්ඨ සහකාර
ලේඛකාධිකාරී
2022.11.21
Notice for 2ndYear 1st Semester End Examination
12th Batch – Group
A and Re-sitting Examinations (Repeat/Upgrade results)
Dear Students,
Since 2nd Year 1st semester end examination is scheduled to be commenced from 05.12.2022, please follow the instructions given below in obtaining Examination applications and admissions.
01. Examination applications can be collected
from Senior Assistant Registrar office from
22.11.2022 and institute’s web
site.
02. Course fee and the hostel fee arrears should be paid
via Payment Gateway – Online pay
option (available in UCIARS web site) and use the
registration number assigned to you in
making the payment.
03.
Duly filled applications (with the signature
of subject coordinators) should be
submitted to the Senior
Assistant Registrar office along with the endorsement of paying 2nd
year 1st semester fee and the hostel fee arrears from Finance
Division.
04. Admissions will be issued only for the payment confirmed applications from Senior Assistant Registrar office from 28.11.2022 to 04.12.2022.
(Please note that admissions will not be issued after 04.12.2022 and at the date of examination)
Senior Assistant
Registrar
21.11.2022