Site announcements

9th Batch – Group B and Re-sitting Examinations/සිව්වන වසර පළමු සමාසික අවසන්විභාගය පිළිබඳ දැන්වීමයි/Notice for 4th Year 1st Semester End Examination

9th Batch – Group B and Re-sitting Examinations/සිව්වන වසර පළමු සමාසික අවසන්විභාගය පිළිබඳ දැන්වීමයි/Notice for 4th Year 1st Semester End Examination

by 🌱 LMS Admin -
Number of replies: 0

සිව්වන වසර පළමු සමාසික අවසන්විභාගය පිළිබඳ දැන්වීමයි

9 කණ්ඩායම - B සහ විභාගයට නැවත පෙනීසිටින/ විභාග ප්‍රතිඵල උත්ශ්‍රේණි කිරීම සඳහා ඉල්ලුම්කරන සිසුන් සඳහා

ශිෂ්‍ය/ශිෂ්‍යාවනි,

2022.10.22 වන දින සිට සිව්වන වසර පළමු  සමාසිකය සඳහා විභාග කටයුතු ආරම්භ කරන බැවින් ඊට අදාල විභාග අයදුම්පත් හා ප්‍රවේශ පත්‍ර ලබාගැනීම සඳහා පහත දක්වා ඇති පරිදි කටයුතු කරන්න.

01.       2022.09.28 දින සිට අයදුම්පත් ජ්‍යෙෂ්ඨ සහකාර ලේඛකාධිකාරී කාර්යාලයෙන් හෝ ආයතනයේ වෙබ් අඩවියෙන් ලබාගත හැක.

02.       පාඨමාලා ගාස්තුව මාර්ගගත ආකාරයට (Payment Gateway – Online pay option) ගෙවීම් කළ යුතු අතර (“online pay option” එක UCIARS වෙබ් අඩවියේ පවතී), ගෙවීම් කිරීමේ දී ඔබට ලබා දී ඇති ලියාපදිංචි අංකය භාවිතා කළ යුතුය.

03.       සම්පුර්ණ කරන ලද අයදුම්පත්, ආයතනයේ මූල්‍ය අංශයට යොමුකර සිව්වන  වසර  පළමු  සමාසිකය සඳහා ගෙවීම් කර ඇති බවට තහවුරු කිරීමෙන් අනතුරුව ජ්‍යෙෂ්ඨ සහකාර ලේඛකාධිකාරී කාර්යාලයට භාර දෙන්න.

04.       ගෙවීම් තහවුරු කරන ලද අයදුම්පත්‍ර සඳහා පමණක් විභාග ප්‍රවේශපත්‍ර 2022.10.10 දින සිට 2022.10.21 දින දක්වා ජ්‍යෙෂ්ඨ සහකාර ලේඛකාධිකාරී කාර්යාලයෙන් නිකුත් කරනු ලැබේ. (සෙනසුරාදා, ඉරිදා සහ රජයේ නිවාඩු දින හැර).

            (2022.10.21 දිනෙන් පසු ප්‍රවේශපත්‍ර නිකුත් නොකරන අතර විභාග දිනයේ දී අයදුම්පත් කිසිසේත් නිකුත් නොකරන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.)

ජ්‍යෙෂ්ඨ සහකාර ලේඛකාධිකාරී
2022.09.28

 

Notice for 4thYear 1st Semester End Examination

 9th Batch – Group B and

Re-sitting Examinations (Repeat/Upgrade results)

Dear Students,

Since 4th Year 1st semester end examination is scheduled to be commenced from 22.10.2022, please follow the instructions given below in obtaining Examination applications and admissions. 

01.         Examination applications can be collected from Senior Assistant Registrar office from
      28.09.2022 and institute’s web site.

 

02.        Course fee should be paid via Payment Gateway – Online pay option (available in UCIARS
      web site) and use the registration number assigned to you in making the payment.

 

03.            Duly filled applications should be submitted to the Senior Assistant Registrar office along with the endorsement of paying 4th year 1st semester fee from Finance Division.

04.            Admissions will be issued only for the payment confirmed applications from Senior Assistant Registrar office from 10.10.2022 to 21.10.2022 (except Saturday, Sunday     and Public holidays).

(Please note that admissions will not be issued after 21.10.2022 and we will not be issued admissions at the date of examination)

Senior Assistant Registrar
28.09.2022


Download Application 

Upgrade & Repeat Application - 4th 1st